28 Eylül 2010 Salı

temizlik ve küçük kaçamaklar :)

selamlar sevgili dostlarım ve sayfa ziyaretçilerim,yine kaç gün geçti sayfama bi yenilik yapmayalı,yakın dostlar biliyo durumları iyi deyilim bu günlerde,bi huzursuzluk var yakamı bırakmayan üzüntülerim var bitmeyen vs vs  bu böyle uzar gider...
herneyse canlarım bu günlerde canım istemeye istemeye güçsüz moralsiz isteksiz temizliğe kalkıştım,tabi durum böyle olunca bi türlü bitmedi işler,hadi dedim bu gün son bi gayret halledivereyim herşeyi ama yine olmadı :(

böyle sıkıntılı sıkıntılı ortalıklarda dolanırken ıvır zıvır çekmecem dokundu gözüme,dedimki bu sıkıntılı saatleri acaba eğlenceye nası çevirebilirim :)


hemen çekmecenin olduğu konsolun üzerinde duran ne zamandan beri hiiiç hoşuma gitmeyen bu sevimsiz şamdan ve üzerinde durmayı bi türlü başaramayan güzelim mumlarım gözüme çarptı



çıkarttım mumları koydum bi kenara,yapıcamya artık çalıştır kafayı fisuuun napabilirsin bunlardan diye düşünürkene,iki tane ufaklarından bardak aldım mutfaktan getirdim koydum mumlarla bardakları yanyana,



hehe eşimin rakı bardakları olur kendileri :))))

bi kere daha malzeme çekmeceme göz gezdirdim neler var diye,birazda boncuk buldum :)


son olarakta kısa bi kurdela buldum,bazen seviyorum şu çöpçü yanımı yaaa,gün geliyo bakın ordan buradn artan ıvır zıvır ne güzel işe yarıyo :))

malzemeler tamaaaammm





mumlar tam bardakların ortasına konur çevresine boncuklar dökülür bardakların armaları kapanacak şekilde kurdelalar sarılır ve bağlanır işte bu kadaaaaaaaarrr :))
sonuç karşınızda efenim ....






umarım beğenmişsinizdir nacizane fikrimi ...


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

sıkıntı biraz geçtimi bilinmez ama bende fikir daha bitmedi :))

bi dönem semt pazarlarından hepimizin aldığı hazır mutfak takımları olurduya hani,işte aradan yıllar geçer bu takımların parçaları nerelere kaybolur kimseler bilmez,ama bizde iki parçası bulunmuş durumda :))


peçetemiz budur efenim içindekilerde benim vazgecilmezim sabunlarım

hemen yanında duranda petekten kalma minik bi toka



ortasına yerleştirdik sabunları

birer ucundan tutup tepede topladıkmıydııııı





tuttuğumuz yerden peteğin tokasınıda takıyoruz ve ortaya ....



bu cici sabun kesesi çıkıyoooo ve misleeeer gibi sabun kokuyo heryer :)

keyfinize kalmış isterseniz birde kurdelayla yapın :)




ben basit ama cici keselerimi sevdim umarım sizlerde beğenirsiniz :))

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


 
henüz bitmedi yine ortalığı alt  üst ederken,petek burada dururken günlük bizim markete giderdik o arada marketin atıklarını toplar gelirdik
bu artıklardan bir ikisi geçti elime şöyle bi baktımki işe yaracak şeyler ...



bunlar küçük sigara stantdları ama renkleri fena deyil,önce bi tozları alındı daha sonra kırmızı olanı mutfağa,beyaz olanları yatak odasına yakıştırdım.



üzeri desenli bardaklarımın içine benim olmassa olmaz ilaçlarım kürdanlarım ve olipslerimi koydum ve yerleşterdim bizim sigaralıklara :)



yerinide  buldu bence :)

beyaz olanlara gelinceeee


alıp alıp hiç kullanmadığım kolye ve küpelerime ev sahipliği yapıyorlar artık :))






kısa günün karıı bunlar arkadaşlar,bilemiyorum ama ben gerçekten gülümsetti bu minicik şeyler sizlerede tavsiye ederim bişeylerden kaçmak istediğiniz zaman ilaç gibi geliyo vallahi adı herneyse ıvır zıvırlar işte :))


sıkıntısız,huzurlu,mutlu ve bol fikirli bi gece geçirmeniz dileği ile hepiniz iyi bakın kendinize emi...

 

8 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım ne güzel olmuş bunlar böyle ellerine sağlık şu takıların birbirine karışmaması için süper olmuş. mumlarda çok şık .
sen şimdi şamdana da bulursun bir püp öyle çıplak durmaz.(minik top veya benzeri mumlardan koy onada)

öpüyorum canım benim

yaseminkale dedi ki...

cancanım böyle bişiler ortaya çıkartman çok hoşuma gitti hepsi birbirinden güzel ve özel olmuş... bunu sık sık yap olur mu,kendin için bişiler yapmayı ihmal etme ufacıkda olsa,,, ellerine,yüreğine sağlık canım. hepsini çok beğendim helede küpelikler süper :))

veee son olarakda "AMİNN"

derya dedi ki...

Süper hamarat arkadaşım yaratıcılıkta
sınır yok.Özellikle pembiş mumlara ba
yıldım çok öpüyorum.

karabidikim dedi ki...

Wawwwww hepsi harika olmuş ama mumluklar ilk sırada .Hepsi harika olmuşlar.Birçok şeyide toplamıştır ve en önemlisi gülümsemiş olman.İnşallah en kısa zamanda tüm sıkıntılarından kurtulursun arkadaşım.

fisunlahersey dedi ki...

sevgili örgüçantam,namıdeğer canısım talı diline yüreğine sağlık bende seni öpüyorum ,şamdanı ilk fırsatta halledicem :))

yasemin kale,cancanım benim bitanecik arkadaşım seninda yüreğine sağlık ziyaretin ve mesajın insanın içini ferahlatan türden,süper olan sensin cancanım öpüyorum seni :))

deryam canım arkadaşım hamaratlıkta yanyana gelmemize imkan yok ama o senin yürewğinin güzelliği teşekkür ederim arkadaşım,bende seni çok öpüyorum :)

karabıdıkım,sevgili arkadaşım senin sabunluğun kadar olmasada işte bi değişiklik olsun dedim :)
güzel yorumun ve dileklerin için çooooooook teşekkür ederim.

---------------------------------

bir kere daha yazmassam rahat edemiycem iyiki varsınız iyikide tanımışım sizleri can dostlarım benim...

tatesal dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel fikirler ve şahane olmuş,ellerine sağlık...hele sabun kesesine bayıldım...Bir sürü örtüm var değerlendirmek lazım,hemde hediye oşarak da götürülebilir dosta ahbaba,mis kokulu sabuncuklar...Sevgiler arkadaşım,köfteyi mutlaka dene beğeneceksin eminim....

fisunlahersey dedi ki...

sevgili tatesal,canımsın beğenmene sevindim,çok daha güzel olanlarıylada olabilir tabiki dantel kaneviçe ve daha bi sürü kullanılmayan parça kumaşlarla,hediye etmekte güzelş fikir,köfteye gelince deniycem canım,sevgiler canım :)

yaseminkale dedi ki...

bende seni iyiki tanımışım... cancanımmmm