24 Eylül 2010 Cuma

değişik bi örgü :)

beş değişik şekilde kullanılmış bi örgü fakat ben nasıl yapıldığını bilmiyorum enteresan geldiği için yayımladım sizde bi görün muhakkak aranızdan birileri biliyordur  :)


önce boyundan bağlamalı hoş yazlık bi buluz...



şimdide v yakalı daha şık bi buluz olmuş


şimdide modern görünümlü bi yelek olarak karşımızda değişik örgümüz :)



ve genç kızlar için güzel bi büstiyer olmuş...



son olarakta şık bi boyunluk olmuş...



vallahi ne yalan söyleyim arkadaşlar ben beğenmekten öte birazda hayran kaldım tek bi örgüden bu kadar değişik modeller yaratılmasına bravo yani alttaki postla aynı adreste bulunuyo kendileri :)

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzel askı olarak şeffaf kıskaçlı bir kordon ve diktörtgen bir parça bütün olayı bu ama şekilden şekle sokmuşlar bravo vallahi sağol canısım.

fisunlahersey dedi ki...

ahh ne diyim canısım şıp diye çözmüşsün olayı,keşke yakın olsaydıkda bu kalın kafalı arkadaşınada bi gösterseydin nası bişey olduğunu :)

yinede sağol canısım benim yaa