20 Kasım 2010 Cumartesi

böyle bi evim olsa...

sevgili örgüdelisi arkadaşım yapmış çok hoşuma gitti bende hayalimdeki evi paylaşmaya karar verdim,ama tam olarak istediğim şekli bulmak baya bi zor oldu :)

böyle ormanlık bi yerde,yerden yükseltilmiş olsa taş duvarlarla,bir kaç basamakla çıkılsa,giriş kapısına :)

böyle bi verandası olsa

bu cici evin böyle cici bi vestiyeri olması lazım demi ?

ve böyle cici merdivenleri olmalı demi ?


sürekli yanan bi şöminesi,(çünkü benim hayalimdeki evim hep kar yağan bi yerde olacak)boydan boya geniş ferah pencereler,ve tavana dikkat! en çok istediğim şekilde yapılmış bi salon...

hayalimdeki evin buraya kadar olan bölümü,bu site,den alınmıştır,emeklerine teşekkür ediyoruz sevgili site sahibinin hayallerimi resimlediği için :)

ve bu üstte gördüğünüz salondan sürgülü kapılarla ayrılan mutfağım karşınızda :)
hem işlevsel hemde üzerinde yemek yenilebilen ortadaki ada en çok isteğim detaylardan biri


şu benim bi türlü bitmeyen huzursuzluklarımı yaşarken delirdiğimde kendimi dışarıya atıvereceğim dallarıyla yapraklarıyla gövdesiyle dertleşebileceğim bi ağacım,sanırım arka tarafta bi yerlerde olsa gerek bu benim sevgili ağacım :)


ve sürekli içinde böceleneceğim bahçem :)

merdivenlere baka baka canparçamı düşünüp kahve ve sigara içerken kullandığım köşem burası olurdu hep eminim

ve o merdivenlerde yaz kış açan çiçeklerim olmalı böyle...

kendime ait minik bi köşem olmalı...

gözümü açınca hemen güneşi gördüğüm aydınlık ferah ve sade yatak odam :)

kulağa çok lüxmüş gibi geliyo ama bence artık her evde bi çamaşır odası olmalı

bembeyazzz bi banyosu olmalı tabikide
en son verdiğim linkten itibaren olan resimler bu site,den alıntıdr,çok teşekkür ediyorum kendilerine ve emeklerine,hayelerimi resimledikleri için :)

umarım çok abartıp sizi sıkmamışımdır canlarım :)

16 yorum:

Unknown dedi ki...

AYNI EVDEN BULURSAN BENİ DE KOMŞU OLARAK ÇAĞIR LÜTFEN.SAKİNİMDİR RAHATSIZ ETMEM.ÖRDÜKLERİMİZİ PAYLAŞIRIZ SADECE.ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN

fisunlahersey dedi ki...

orgucuoyuncakcınine : ahhh ne demek örgücü ninem gel sen başımın üstünde yerin var,komşu ne demek,odalardan biri senin olur şöminenin önünde koltuk iki tane baksana :)

orgu delisi dedi ki...

bir komşuya daha yer var mı, verandanda çay içmeye gelirim sık sık.Hayallerine iNŞAALLAH diyorum canım.

fisunlahersey dedi ki...

örgüdelisi : ne demek arkadaşım,hergün gel hep gel :)
hayallerime gelince,inşallah inşallah...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canısımmmmm bayıldııııımmmm.

benimde hayalimde ki ev bu. bence binlercesininde hayalidir.

sanki bir yaptırmışımda onun ayrıntılı resimlerine bakıyormuşum gibi hissettim :))))))))))) hayali bile güzel kimbilir Rabbim duysun hayal olmaktan çıksın diyeceğim öpüyorum ve faceden yayınlıyorum fıstık.

fisunlahersey dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM : ah canısım ah,ne güzel olurdu demi şöyle yan yana bahçelerde bu masal evlerde yaşasak...

amin canısım amin.

orguveyemek dedi ki...

selam canım benım blogcuda gulsence 16 dıye bır blogum var orda görmüsündür.senınde geçmiş kurban bayramın kutlarım.bende çok ısterım boyle bır evim olmasını.sevgıler

huuuubakbi dedi ki...

beni de alin canm allah kalbine gore versin

yaseminlerim dedi ki...

Allah herkese kismet etsin canim arkadasim allah gonlune gore versin insallah hayallerin gercek olsun .... gercekten biz bayanlarin hayalini susuleyen bir ev .... sevgiler:))

Unknown dedi ki...

Canımmmmm muhteşem bir ev benim ha
yallerimdeki evde aynen böyle:))
Kocaman öpüyorum...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

yi pazarlar canım, öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum.

Evde ki tadilatlar bayram telaşı derken biraz gecikmiş kutlamayla merhaba demek istedim. Sizleri epey dir ziyaret edemedim, bundan sonra da kayınvalide olma, söz nişan telaşımız var, arada ihmalkarlığım olursa şimdiden affola diyorum. Sevgiyle sağlıcakla kalın, güzel günler güzel bloglar sizinle olsun:)

Banada lazım bu evden, kopyası olsun bulduğunda:)

nazensinhobby dedi ki...

canimmm.inss hayalletigin bu guzellikler bir gun senin olur.yeni gelen gun neler getirir belli olmaz fisunum.yaaa yal niz benide komsun olarak felan al.beraber olalim olurmu:)))optum canimmm

fisunlahersey dedi ki...

orguveyemek: doğrudur sevgili arkadaşım,seninde allah gönlüne göre versin,sanada sevgiler canım :)

mormenekselerr : gel canım benim herkese kapımız açık,amin canım benim :)

yaseminlerim : amin canım amin,sanada sevgiler :)

derya : sevgili derya bede seni öpüyorum :)


Hobibox : sevgili hobibox sanda iyi pazarlar,evi bulunca kopyasını sana ayırıcam söz :)

fisunlahersey dedi ki...

nazensinhobby : en iyi sen biliyosun,can dostum sevilim benim hayellerimi,nelerimin eksik olup nelere hasret çektiğimi :(

canımsın can dostumsun,her ne kadar görüşemesekte ben seni çok çok seviyorum

TATESAL dedi ki...

Fisuncuğum rabbim gönlüne göre versin hayatım ama herşeyden önemlisi huzur ve sağlık....Huzur olmayınca hiçbirşeyin tadı yok....Sevgiler...

fisunlahersey dedi ki...

tatesal : amin tülinim amin.
ahhh ben o huzuru bi bulsam varyaaa :)