13 Şubat 2012 Pazartesi

öncesi sonrası banyolar

hep sevmişimdir evle alakalı ve yenilenmiş olan herşeyi,sizi bilmem ama benim anca rüyamda görücem türden ve tadilat çok cici olmuş banyolar.

ÖNCESİ...


VE SONRASI...

-------------------------------------------------------------------------------------


ESKİ HALİ ÖNCESİ...

VE YENİLEMİŞ HALİ SONRASI...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


ESKİ HALİ ÖNCESİ...


VE SONRASI YENİLENMİŞ HALİ...

------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCESİ ESKİ HALİ...


VE YENİLENMİŞ SONRAKİ HALİ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCESİ ESKİ HALİ...


VE YENİLENMİŞ SONRAKİ HALİ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------


ÖNCESİ ESKİ HALİ...


SONRASI YENİLENMİŞ HALİ...

--------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ...


VE YENİLENMİŞ SONRAKİ HALİ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ...


VE YENİLENMİŞ SONRAKİ HALİ...

--------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ...


YENİLENMİŞ SONRAKİ HALİ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ...


SONRAKİ YENİLENMİŞ HALİ...

--------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ...


SONRAKİ YENİLENMİŞ HALİ...

---------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ...


SONRAKİ YENİLENMİŞ HALİ...

-----------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCEKİ ESKİ HALİ....


SONRAKİ YENİLENMİŞ HALİ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNCESİ ESKİ HALİ...


SONRAKİ YENİLENMİŞ HALİ...


sanki hepsi benimmiş gibi baktıkca içim ferahladı :D :D

çok güzeller demiii :D

ve daha bi ço yenilenmiş banyolar burda bi tık bakın sizinde içiniz ferahlasın :)

12 yorum:

aksungur46 dedi ki...

fisuuncuğum eski yenisi derken valla kafayı yedim.amannn banyom bir kötü göründü anlatamam,sayısal lotoyu tutturursam ben de yapcam bana neeeeee

fisunlahersey dedi ki...

kafayı yeme lütfen serpilim sana söz piyangoydu sayısaldı vs hangisi çıkarsa ben hem sana hemde bana yaptırcam önce kır evi sorada böyle ferah ferah banyolar :))

Banuca dedi ki...

Aman Fisunum yaaa, ille de fazla para mı ister ki bir banyoyu güzelleştirmek, ne güzel desenli yapışkanlı kağıtlar var, banyolar için hem de, stickerlar var, çeşit çeşit ucuz duş perdeleri var, ay ne sayayım daha, yaparsın sen bi güzellik kendi banyona da, sen yeter ki iste:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canısımmmm içim gitti bak senin yüzünden evdekine giremeyeceğim haberin olsun:((


canımsın yaa harikalar küçük mekanları ne kadar geniş ve ferahlatmışlar.

fisunlahersey dedi ki...

sevgili banu senin yaratıcılığın karşısında saygıyla eğilirim anca...
ama gel gör benim banyoyaya bi klozetle bi duşu zorla sığdırmışlar :S :)))

fisunlahersey dedi ki...

canısım kurban olurum ben sana seninkini beğenmessen gel bana bende yaparsın duşunu :))

Banuca dedi ki...

Sen benim banyomu görmedin galiba :))

fisunlahersey dedi ki...

valla görmedim banucum,yayımlamışmıydın sayfanda?
gerçi senin evinde minimalist bi ev demi?
olsun yaaa kendine aitya bi cennet köşesinde huzurlu oooohhh mis gibi doğayla iç içe yaşıyosunya ...

en güzel olan tarafıda bu işte :)

ama şimdi yazarken anımsar gibi oldum,sanırım kardeşimin yaşadığı tarihlerde ya lavabonu yada banyonu birini yayımlamıştın sanki... ?

Unknown dedi ki...

Beyaz işte yaa... ama fayans değiştirmek çok zor hele duvar fayanslarını :( , paylaşım için sağol içim açıldı seyrederken, sevgiler

fisunlahersey dedi ki...

sanada sevgiler sevgili ANG

Banuca dedi ki...

Ben apartmanda otururken, banyomun duvarlarındaki fayansları söktürmeden üzerine kaplatmıştım, gayet güzel olmuştu... Eski fayansların üzerine sivri çekiçle tak tak vuruyorlar çentikler açıyorlar sıvası tutsun diye, öyle işte. Daralır derseniz 3-4 cm. herhalde :) Hani fikir olsun...

Adsız dedi ki...

günaydin fisuncugum ayyy bunlar ne hos banyolar böyle sayende fikir edindim cünkü banyo yapilacak fakat nasil olsun diye düsünüyordum :)))))
tesekkürler
sevgiler