9 Ekim 2010 Cumartesi

KANSERLİ ARKADAŞLARIMIZ İÇİN BÜTÜN TÜRKİYE EL ELE

ŞU ANDA HASTANEDE VE  EVLERİNDE TADAVİ GÖREN BÜTÜN HASTALARIMIZA ACİL ŞİFALAR VER,O HASTALARINA  BAKAN KUTSAL İNSANLARA GÜÇ , SABIR VE  METANET VER ALLAHIM AMİN...
 
 
başlıkta,ki isim feyste biraz önce bi arkadaşın davetiyle bulduğum bi sayfanın ismi,ve bu dua,herşeyi ama herşeyi anlatmış,dedimki kendimce hani sayfalara döksek anlatsak anlatsak anlatsak ne olacakki ?
 
ama girince gördüm sadece bu hastalara moral vermek çekilen acıları paylaşmak adına kurulmuş bi sayfa olduğunu anladım,ve taaaaa içime en derin yerlerime "canparçam",a dokundu bu dua...
 
bi çoğunuzun vardır muhakkak feysi ben buraya linkini vereyim isteyen olursa girsin,beğensin davet etsin listesini,hepinize hayırlı bir gün diliyorum.
 

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Yüce Rabbimden her nerede varsa tüm hastalarımıza acil şifalar diliyorum. ve bu hastalıklara davetiye çıkarmamak için en azından yasaklara dikkat edelim.

sevgiler bitanem öpüyorum.

Bayram Kombesi dedi ki...

tanismaya geldim:) guzel paylasimlarda bulusmak dilegi ile, sevgiler.

NİL-GÜL dedi ki...

Duanıza tüm kalbimle amin diyorum.Mevlam acil şifalar versin.Sevgiler

huuuubakbi dedi ki...

amin canm nasilsin ancak uğradim sevgiler can arkadasim

nazensin dedi ki...

canim hosgeldin.sensiz buralarin tadi yoktu.iyi etttin.kardesimiz nasil?

Sevil Şahin dedi ki...

blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
sevgiler

FATMA dedi ki...

AMİN CANIM BU KAHROLASI HASTALIGI CEKEN BİLİYO BEN COKTAN LİSTEMİ DAVET ETTİM NERDE VARSA RABBİM YAR VE YARDIMCILARI OLSUN GÜZEL YÜREKLİM SEVİYORUM SEVİ ÇOKKKK DUALARIMDASIN