31 Aralık 2010 Cuma

hoşçakal 2010,hoşgeldin 2011 ve ne süprizlerle geldi bakın :))

yeni yıl ağaçları yaptım akşamdan beri hiç durmadım çalıştım ve belim çok ağrıdı olsun çok mutlu oldum süprizlerimi yaparken önceki postlarımda anlatmıştım,ardayla peteğe söz verdim yeni yılın ilk günü noel baba baş ucunuza hediye bırakacak diye ne yapsamki diye düşünürken yine alttaki postta bulduğum pratik yeni yıl süslerini gördüm ve ayrıca nefisseyler adlı bloğun sahibesi hanımefendide çok hoş noel ağaçları yapmış ve ben çok beğendim ve sıvadım kolları dün gece öncelikle malzemelerime bi bakın oturma odanm savaş meydanına döndü.
malzemelrimiz : 4 adet yeni yıl şapkası alınır,simli hani şu milletin boynuna doladığı süsler varya iki adetde ondan alınır :)
büyükçe bi karton bulunur mahellenin marketinden,iki adet yün alınır yeşilin açık ve koyu tonlarında,slikon tabancamız,evde ne kadar tuzluk varsa getirilir ağaçların gövdesini yapıcazya tuzluklarla,ayrıcana hazır çiçeklerin yapraklarını yolarız onlarıda koyarız ortaya :))
ayy halen çok eğleniyom ben :)
resimdede görüldüğü üzre efenim ne kadar incik boncuk varsa hepside alınır koyulur ortaya :))


malzemelerimiz tamamdır
kartonları şapkaların altına göre kestim,ve bu kartonlara tuzlukları yapıştırdım, yapım aşamalrını çekemedim,çünkü slikon tabancası parmaklarımı yakıyodu bi taraftanda öbür işlerle uğraşcam diye foto makinamı hangi elime alacağımı şaşrdım eşime dedim hadi çek diye çektiği dört kareden bi tanesi işe yara çıktı,aşağıda.
süslerimizi şapkaların etrafına güzelce yapıştırıyoz allatki gibi...


yapıştırma işleminin sorasında,altına güzelce kartonu monte ediyoruz yapıştırıcı sayesinde,kartonun altındada tuzluğumuz ağacımızın gövdesi görvini görüyoya muntazam bi şekilde ayakta duruyo ağacımız :)

ve bitmiş hali karşınızda keşke detayları çekebilseydim ama olmadı işte,sizde bitmiş halleriyle idare edin artık :)
ağacımızın tepesine bi yıldız,hemen altınada şu benim ünlü namlı kırmızı polarımdan uyduruk bi kurdela tamamdır :)
işte noel ağacımızzzzzz
daha devamı var

bunu peteğin ağacı olarak karalaştırdım kendi kendime :)


buda ardanın ağacı olacak :)


ve ağaçlarımız yanyana :)



buraya kadar ardayla peteğin hediyeleriydi...
ya kendiminkiler... ?

bakın kendimede ciciş ciciş ağaçlar yaptım :))

bu ağacımı yünleri karıştırıp parmaklarıma doladım sora bağladım birer yumak haline geldiler ve onlarıda yapıştırıcı yardımıyla ağacıma yapıştırdım ve çok çok beğendim bu ağacımı





ve en son ağacım hani demiştimya,yapma çiçeklerin yaparkalrı sökülür diye,işte yapraklardan yaptığım ağacım karşınızda :)





parmaklarımın boydan boya yanmasına ve belimin çok ağrımasına rağmen o kadar mutlu oldumki bu ağaçları yaparken anlatamam sizlere :))

ve hepsinide çok çok beğendim umuyorum sizlerde beğenirsiniz :))

1 yorum:

aksungur46 dedi ki...

canım benim ne güzellikler yapmışsın hepsi birbirinden farklı ve harika hele yünden olan favorimdir.allah ömür verirse seneye bende yaparım çok beğendim.MUTLU YILLAR