12 Aralık 2010 Pazar

piknik...

müthiş soğuk bir pazar gecesinden herkese selamlar saygılar  :)
dün gece sabaha kadar fırtınayla karışık yağmur yağdı,bizde ablamlarla birlite okey oynadık sabahın üçüne kadar...
bu gün hadi bi yerlere gidelim dedik (her zaman demeyiz)

velhasıl karar birliğiyle çıntar aramaya ormana gittik,çok güzel bi ormandı,ayrıca havada çılgınca bi fırtına varken burası hiç rüzgar almıyodu...



öncelikle bi ateş yakıldı çünkü hava inanılmaz soğuktu...



ve çıntar topladık çok ama çok zevkliydi,fazla bulamadık ama olsun uzun yıllardan beri gitmemiştim ben çıntar toplamaya.




ve hem yorulduk hem acıktık,sıra pikniğin en güzel yerine geldiiiii,tenekede tavuk yapmaya...

öncelikle ateşin tam ortasına bi kazık diktik,tavuğuda kazığa geçirdik,böyle çoğul yazıyorum ama ben hiç anlamam daha çok bizim enişte yaptı,tenekede tavuk işini,



sonrada üzerine tenekeyi geçirip çevresini odunlarla kapladık,çaydanlığıda hemen yanına iliştirdik tabi :)


böylece bi 45 dakika pişti bizim tavuk tenekenin içinde,

bi müddet sora alevleri bi kenara aldık sadece közle pişsin diye




közlerede biberleri koyduk :)



veeee tavuğumuz pişti tenekeyi alma zamanı...





müthiş güzeldi yaaa,o kadar çok yedim şimdi bile canım çekti valla :)

herkesin karnı doydu keyifler yerine geldi ateşin etrafında oyunlar oynandı :)


bu aradada akşamın karanlığı ve berbat soğuk havasıda bastı tabii,sen nerdesin hani derseniz,bakın ben nerdeyim :)

tutturdum eşime illada ben kapı süsü istiyorum yeni yıl için diye (bu arada ne ağaçtan anlarım nede ormandan)

bundan olmaz deselerde,ısrarlarım karşısında mersin dalları topladık ve ben bi gayret nası yapcam diye uğraşıyom :)




allataki resme baksanıza,işimide nası ciddi yapıyom :))


büyük uğraşlarımın sonucu bakın nası oldu :)


eşim söz verdi,başka bi ağaçtan yapılıyomuş,en kısa zamanda içine kozalaklarıda aksesuar olarak yerleştirip yapıcaz,bakalım sözünde durarsa,ama şimdi vestiyere astım bu süsümü nası güzel kokuyo mersin dalları...

ve eve geldik ama soğuktan uyuşmuş ayaklarım daha yeni yeni ısınıyo valla,bu soğukta sokaklarda kimseler kalmasın Allahım diye hep dualar ediyom,çünkü çok fena yaaa,yarında canparçam gelicek doktora tabi benim maratonda başlıcak yeniden,doktoruydu ilacıydı raporuydu,kaç gün sonra otururda bi soluk alırım bilmiyorum,hayırlısı diyorum hayırlısı...


3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hayranlıkla seyrettim fotoları yaa harika bir yer.
tenekede tavuğu görünce benim polis oğlan siirte gittiğinde nöbet tuttukları yerde yapmışlar resimler çekmişti anne yayınlarsın diye:)))) şimdi aklıma o geldi afiyetler olsun.

karayağıza şifalar sanada güç kuvvetler canısım Rabbim yardımcınız oldun öptüm kocaman

huuuubakbi dedi ki...

canim böyle guzel bi gun geçirmene sevindim,geçen yorum yazamadim şablon cici mi cici sevgiler...

nazensinhobby dedi ki...

canim:)))ne guzel cocuklar igbi eglenmissiniz.senin adina sevindim.e tavugada agzimin suyu akmadi deil:)))afiyetler olsun arkadasima yarasin.yaraticiligi ordada elden birakmamis benim arkadasim.cok guzel olmus canim ellerine saglik.kucak dolusu sevgiler....