28 Aralık 2010 Salı

yeni yıl için pratik fikirler :)

son üç günmü kaldı dört günmü bilmiyorum yapamadığüım projelerim var eteklerim tutuştu napsam diye :)
ardayla peteğ söz verdim,yeni yılın ilk sabahı noel baba baş ucunuza hediye bırakıcak diye :)
nedendir bilmem ama bu noel babanın bırakacak olduğu hediyelri illada elimde kendim yapıcam diye inatlaşıyorum kendimle :)

çoraptan yapılmış kardan adam,a bayıldım birde bakın bir kaç değişik fikir buıldum hem pratik hemde ekonomik fikirler

kağıttan yapılan nole ağacı






noel ağaçlarımızın kaynağı burasıdır efenim

ve şişe tıpaçlarından yapılan ağaçlar





tıpaçlar sadece noel süsleriyle sınırlı deyil bakın daha neler yapmışlar :)

kapı süsü


banyo paspası



ve mink farecikler


şie tıpaçlarıda buradan yürütüldü :)



işte yapmak istediğim noel ağacı :)









kartondan yapılmış noel ağacımızı buradan yürüttüm :)

ne kadar kolay gördünüz demi,ama böyle altın sarısı istemiyorum rengini sanırım yeşil olucak ve dışınada cicili bicili süsler alcam birazdan çıkıp
bakalım becerebilecekmiyim,sonuç güzel olursa paylaşırım hep birlikte görürüz yok beceremessem bilemiyorum artık :))

2 yorum:

NİLÜFERCE.... dedi ki...

ellerinize sağlık çok şahaneler:)kağıttan çam ağacı ve paspasa bayıldım:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzel düşünülmüşler yaratıcılıkta gerçekten sınır yok :)
sevgiler canım öpüyorum