20 Aralık 2011 Salı

neyse neyseeee

isyan bayraklarını kaldırsanda...
gemileri yakıp çekip gitsende taaa uzaklara...
bi kader var,alnına yazılmış bi yazı,benimki yazılmamış düpedüz kazınmış alnıma ve ne mümkünki bu yazgıyı silmek...!
neyse neyseeee diyorum !
başkada bişicikler demiyom :)
şimdi kaderle alakalı ne kadar şarkı varsa hepsini yayımlamak geliyo içimdende sanırım en güzel sibel can anlatmış şarkısında,kader sen bize hiç nazik davranmadın...
harbidende çok kabasın be kader :P

yan tarafta çalan videoyu durdurun gelin hep beraber kader diyelim gitsin...

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

herşey gönlünce yoluna girsin inş. sevgiler canısım

aksungur46 dedi ki...

kırmızı halıları serdim kızım gelmiş bloguna,kendini özletiyorsun fisun,hani bir zamanlar yaptığın güzel el işleri,hani o güzel yazıların,ölümle evlenmek kadermiş.yemişim ben bu kaderi de yoluna devam et.gülen yüzünü bloğunda görmek istiyorummmmmmm çok öptüm güzel kızım

yaseminkale dedi ki...

nerede olursan ol.. hep seninle onaln dostların var cancanım yanlız değilsin yanlız değiliz:)

ASU dedi ki...

YÜZDEYÜZ DÜŞÜNCE GÜCÜNE İNANIRIM İYİ DÜŞÜN İYİ YAŞA BU KADAR ÜZÜNTÜLÜYKEN NASIL İYİ DÜŞÜNÜRÜM DEMEYİN YAVAŞ YAVAŞ AYARLAYIN KENDİNİZİ İYİ DÜŞÜNMEYE BIRAKIN KADERİMMİŞ DEMEYİ HER GECEDEN SONRA BAKIN GÜNDÜZ OLUYOR SİZİNDE GECENİZ BİRGÜN GÜNDÜZ OLACAK ELBET AMA SİZDE GECELERİ UZATMAYIN YAKIN ISIKLARI AYDINLANSIN HERYERLER ..GEL KAMPANYALARIMA KATIL BAŞLA KAZANMAYA...ÖMRÜN GÜZEL OLSUN ARKADAŞIM..SEVGİLER:))