4 Ocak 2012 Çarşamba

dönüşüm diye buna derim ben

herhangi teneke yada ona benzer bişey alınır mesela resimde görceğiniz teneke kutu gibi...


ve şu heryerde satılan plastik örtülerden elde edilir 


elimizdeki tenekeye göre keilir biçilir :)


köşesine yada yuvarlağına göre bir kaçtanede tekerlek temin edilir...


tenekenin dışını temizleyip boyadıktan sora kestiğimiz plastik örtüyü güzelce yapıştırırız aşağıda görüldüğü gibi,


bulduğum sitede aynen şöyle yazıyo arkadaşlar eşitliği sağlayabilmek için   beyaz sprey boya sıkın ! 



işteeee en şıkından en zarifinden bi sehpa karşınızda ....






3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok beğendim gerçekten süper değerlendirme canısı

Birileri anlatsın dedi ki...

Vayy süper yapmışlar, millette ne zeka var ya, hayran kaldım...

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ben küçük bir kutu sanmıştım ama son resimlerde büyük ve şık bir kutu pardon sehpa :D olduğunu görünce şaşırdım paylaşımın için teşekkürler...