8 Şubat 2012 Çarşamba

nihayet buluzum ve küçük küçük dokunuşlar :)

alttaki postumda ilk halinden beri şekilden şekile giren beyaz buluzumun son hali karşınızda...






yalnız olunca anca bu kadar çekebildim birkaçta ayrıntısını görüntülmeye çalıştım.







en çok sevdiğim ayrıntısı,kemer bölümü çok sevdim ben


umarım beğenirsiniz....

biliyosunuz uzunca bi süre serseri yaşadım ve evimde hiç bişeyle ilgilenemedim ama şimdilerde hem evvimi hem netimi bulmuşken dokunayım artık yarım kalmış işlerime dedim ilk olarak yazdan kalma buluzum yaka bölümüne eskilerden kalma dantel iliştirdim güzelde oldu,




küçük solanumda,aynı zamanda benim hep yaşadığım yer olan salonumda ufak tefek değişiklikler yapmak istedim,sanırım birazda can sıkıntısı benimki :)

kırlentlerime bi bakın bakalım canımın sıkıntısına değdi gibi geldi bana ama  :)










çok sevmişim demekki kırlentleri çok fazla resimlemişim :)

buradaki postumda gösterdiğim bardaklarıma biraz küçük dokunuşlar yaptım...




ve son olarakta atılmış bi örgü parçasının ucuna bi düğme iliştirdim ve doladım boynuma :))



geceniz güzel geçsin efem :)

hem hurremi seyrediyom hem postumu yazıyom,öpüyorum hepinizi :)

hurreme daldırdım unuttum ben yaaa :)

bir iki daha bişeyler vardı :)

perde bağlarıma bi bakın

minik bi kalpcik diktim uçlara ben sevdim




çoook yıllar önce ördüğüm iğnedanlığım ve mutfağıma alıpta hiç kullanmadığım askılığımı değerlendirdim altta göreceğiniz üzre



tekrardan hayırlı geceler dilerim canlarım :)

12 yorum:

kpsszede dedi ki...

kumandalik olarak mı yapmıştın o en altaki şeyi?ya da benzer birşey miydi?o zaman çok heves etmiştim koltuk kenarına öreyim diye, yine üşenmişim işte:)

bluz evet daha güzel olmuş.kemer oraya sabit mi?seyyarsa başka başka renklerde kullanılabilir.

yastıklara brn dr bayıldım.öncelikle renkleri güzelmiş,sonra da cicileri:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık bluz yine harika olmuş ve üzerinde çok hoş duruyor.
minik dokunuşlar büyük güzellikler olmuş.
sağlığın ve keyfin daim olsun şeker.

fisunlahersey dedi ki...

kpsszede canımmm o sorduğun şey iğnedanlık :)
ama ayrıca kumandalıklarda var :)

kemer sabit neden sabit dersen,yazlık ve çok ince bi ipten yaptımda o yüsden sabitledim :)

beğenilerin için teşekkür ederim canım :)

fisunlahersey dedi ki...

canısım sağol seviyorum seni :)

yaseminkale dedi ki...

cancanım iyiki döndün kız özlemişim be yaa:)) şunada bakın kendi yetmiyor gibi kırlentleri ve bardaklarıda kokoşlammış:)))

yaseminkale dedi ki...

bu arada artık bluzunu rahat bırak cancan:))her haliyle çok güzeldi buda çok güzel olmuş (fıstıkmıyız neyiz)

aksungur46 dedi ki...

ben senin minik dokunuşlarına bayılırım ne güzel işler yapmışsın.bluzun harika canım iyi günler de giy.herşeyinle en iyisini yaşa

fisunlahersey dedi ki...

yaseminim cancanım sabah sabah güldürdün beni :)))

sende hep gül emi canım cancanımm benim :)

fisunlahersey dedi ki...

serpilim canım sağol sende hep herşeyin en iyisini yaşa :)

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Merhaba fisun hanım nasılsın bloglarda gezerken sana rastladım emeklerine saglık tüm elişlerin harika

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam fısun hanım beyaz nluz çok yaışmış ıyı gunlerde kullan

ANG dedi ki...

İnsanın kendisiyle ve eviyle ilgilenmesi kadar güzel bir şey yok, ellerine sağlık yaptıgın her şey çok güzel olmuş, güle güle giyin, sevgiler