8 Nisan 2012 Pazar

hadi gelin :)

feyste güzel ne bulduysam buraya yamamaya devam :P


bu masal ev benim olsun gerisinin hepici sizin olsun :)


canısım beyaz miniklerde senin olsun :)


nurşenim bu yemeklerde senin olsun :)


bu saksıların tek sahibi olsa olsa sevgili banu olur :)


sarı sarııı






çay severlere...


biraz haksızlık olcak ama bu peri masalı evde benim olsuuuunn


dantelcileeeeerrr bakın millet neler yapmışşş :)


bu köşe kim isterse onun olsun :))


hadin gıslar toplanın kafa dinlemeye gidiyoss aşadaki resmin içine


çileeek çukulataaa sevenler burayaaa


sarmaş dolaş...


yerim ben seni zilloş :)



ahçımı oldun sen paşaaa :)


ben anlamam burasıda benim :))))


dekorun böylesi...


pes yaniiii 

(olacak o kadarda diyoduya hani : ne koydun sen kafana? diye) :))))


offff alllahım offff böyle bi yerde yaşamak istiyom ben yaaaaaaaaaaa


misss gibi bahar kokularıyla akşam yürüşüne ne dersiniz hanımlarrr ?


birisi kusmuş ama güzel kusmuş yani :D


oy oy oyyyyyyyy


kimilerinin hiç sevmediği kabak,nasılda güzelleşmiş :)


tutmayın beniii nolur oraya gitmek istiyoooruuuummm



sevgili banu bu varillerde senin olsun


elleşmesin kimse,girmesin baharla benim arama :)


biraz yeşillik biraz domates birazda yumurta :))


bi içten gülücük ve sevgiii olmadan olurmu?


sarı mor pembe herkes istediğini alsın  :)
çokta bol gönüllüyümdür :))) :P


7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Allahımmmm masal gibi yaaaa
orada yaşamayı çok isterdim. Rüya gibi çok güzelll,içinde yaşayanlar ne kadar şanslı olduklarını biliyorlarmı acaba..

aksungur46 dedi ki...

evlerin hepsi senin olsun ben de misafir gelirim.inş hayalin gerçek olur

Banuca dedi ki...

Ben saksılarımı ve varillerimi aldım gidiyorum, zaten onlardan yapmayı çok istiyordum, hazır bulmuşken kaptım bile :))
Allah gönlüne göre versin Fisuncum :)

fisunlahersey dedi ki...

aynen canısım masal gibi... :)

fisunlahersey dedi ki...

inşallah serpilim inşallah :)

fisunlahersey dedi ki...

sağol banucum sağol,ama o cennet bahçenin bi köşesinde varilleri görmeyi çok isterim bilesin :)

tatesal dedi ki...

Canım harikasın sen yaaa....