20 Ağustos 2012 Pazartesi

bayramlar bayramlarrrrrrr :(

şimdi herkesin eklediği o ciciş biciş mutlu ailelerin el öpüldüğü dedelerin harçlık verip annelerin gözlerinin yaşararak kızlarını oğlullarını kucakladığı resimlerden koyarsam yalan koca bi yalan olur... :(
benim hayatımda o karelerden hiç biri olmadı çünkü !
bayrammış olsun, kutlu olsun herkesin bayramı ne elini öpecek bi büyüğüm var nede boynuna sarılıp ağlacak bi CANPARÇAM var ... :(

olsun yine hayat devam eder yine yukarda ALLAH var aşşalarda hiçkimse olmasada...

bunada binlerce şükür diyorum ben,evimden ve yalnızlığımdan selamlar saygılar diliyorum tüm blogcu canlarıma öpüyorum hepinizi bayramınız mubarek olsun...

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canısımmmm aşağıda da biz varız gülüm ele ele değmesekte cancanayız burada kocaman öpüyorum.

fisunlahersey dedi ki...

canısımmmm canımsın

aksungur46 dedi ki...

bir gün inş antalyaya gelip sana elimi öptüreceğim.sizler seninleyiz canım.bayramını kutlar ve çokkk öperimmmmmmm

fisunlahersey dedi ki...

oyyy serpilim benim sen gel elini öpmek ne demek yollarına güller sererim beee