15 Ocak 2013 Salı

vs vs...

benimkimi ?
can sıkmıntısı işte

iyi fikir ama daha farklı bi r4enk olmalaydı benceee


günlerce düşünmüştüm acaba bundan ne yapılabilir diye :/ bendede hiç pratik zeka denilen şey yokmuş beee :/


hep sevmişimdir eskimiş eşyaların değerlendirilmesini





bugünlerde bir kaçtanede bende var bu konserve kutularından...


noel babanın evi bulunmuş  :D


çoooooooooookkkk beğendim


beğendimmmm


güzel düşünülmüş...



en sevdiğim bulgur pilavı :))


"engel" diye bişey varmı ????



öğğğğğğnnnnngggggggg :(


monolisa çok ayıp etmiş ama :S


sıkıcı bi geceden hepinize selamlar saygılar dostlar :)

2 yorum:

aksungur46 dedi ki...

hem merakla baktım hemde güldüm hele mona lisa da koptum füsunum.allahta seni hep güldürsün.arkandan mutluluk kovalasın emi

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)))))))))