21 Mart 2014 Cuma

yine geldi bahar

hiç istemesem bile enerji veriyo bedenime baharın gelişi sıkı bi temizlik istiyo vs vs iş bulmak çalışmak istiyo faaalaaaan filaaan işte googlede gezinirken yine tosladım bizim bolglara en eski yaptığım yelekleri gördüm değişik sayfalarda,şeye benzettim bunu bizim gibi öksüzleri doğurup doğurup sokağa salıveren vijdansız analara ... emeklerimiz onun bunun sayfalarında geziyo işte,ama hiç içimden geliyomu bi sorun ne o emeklerimi toparlamak nede bu dardağın hayatı toparlamak ???????

velhasıl yeni doğan kuzene bişeylere örüyom yada örmeye çalışıyom,ayrıca bizim sosyete gtelin bere istedi onu ördüm fikir edinmek için gezinirken nette beğendim bir kaç örgüyü paylaşıcam ...


hiç vazgecemediğim tığ işi













bu yeleğe bayıldım,da bu üçgenler falan hafızam artık çok zayıf,bakarak çözemeyecek kadar zayıf maalesef







ayrıca bu halıya 

bu bebişe 

                                                                  bu anne ve yavrularına


ve bu ayakkabılara bayıldııım 








Hiç yorum yok: