7 Kasım 2010 Pazar

atkı yelek ve beresi

sayfamı kapatmadan önce takip edenler bilirler bu yeleği ablama doğumgününde hediye olarak örmüştüm oda ayıla bayıla giymişti üzerine bana göre çokta yakıştı,sevgili arkadaşım karabidikim,a örnek olarak yayımlıyom şimdi,ilk kez görenlerede ilham versin çok kolay bi yapımı ve çokta rahat bi kullanımı var :)



istediğimiz modelde bi atkı örüyoruz,soracıma bu atkıyı şölee bi boynumuza geçirip ortalıyoruz,ve arkayada birleştircek bi parça örüp dikiyoruz işte bittiiii :)

atkı yeleğimizin yandan görünüşü

önden görünüşü


abacımın üstündeki görünüşüde :)







ama isteyen bu arkadaki parçayı boyuna kadar uzatıp tutturabilir,tam bi yelek görünümünde olur
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ilgilenen olursa bu bereyi gecen sene derya baykalda gördüm çokta kolay bi yapımı vardı ama şimdi sorarsanız valla hatırlamıyom :)



bol haroşa ve saç örgüsünden oluşan bu model iki gecede bitivermişti,bakarak anlayanlar tavsiye ederim yane :)


4 yorum:

yaseminkale dedi ki...

ee süper cancanım... bi daha kapatma tmm mı sayfanı:((

NİLÜFERCE.... dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş kızım hemen bendeeee dedi:)
bereyi hatırlarsan haber et güzelmiş:)

Sevtap dedi ki...

Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım,yapılışını anladım çok saolasın ama kapatma bir daha bloğunu.Beyazda çok şık olmuş.Kaç numara şiş kullanayım birde nasıl bir ip kullanmam gerek?Ay benim için tekrar yayınladın,çok çok teşekür ederim :)Tozluğu beresi ilede çok şık olur ay örmek istedim ama fırsat bulurmuyum bilmiyorum ama bulmam gerek :)

NİLÜFERCE.... dedi ki...

canımcım benimki 2004 görünümlü 2006 model bir bıdık:))senin taktığın anca olur:)))eğer ola ki hatırlarsan şiş nosunu da unutmassan seni çook öperim:)sevgiler...