7 Kasım 2010 Pazar

satır satır içime işledi beee




Memnunum diyemem yaşadığıma,
Bana bir şey söylemiyor
Bu deniz parçası, bu taka.
...
Gün bitti, yollara düştü kahır
Ötme vapur, gelemem
Dört duvara sarılmışım.
Sarmadı gitti beni
Bu yandan çarklı dünya;
İki yakam bir araya gelmiyor
Ivırı zıvırı caba.
Parmak parmak çürüdü
Bir karış ömrüm,
Yalan şeyleri özlemişim, nâfile
Nâfile şiir yazmış, kahırla yıkanmışım,
Gülmüşüm söylemişim, boşvermişim her şeye,
Senin için yaşamışım insanoğlu, nâfile!
-Cahit IRGAT-

az çok bilirsiniz benim şiirle aram olmadığını,biraz önce feyste gözüm takıldı,takıldığıyla kaldım.
satır satır içime işledi beee...

6 yorum:

elzem dedi ki...

Füsun bayağı tozutmuşsun gecenin bi yarısı.Biz emeğimizi paylaşmak adına (hayata dair) burdayız ama bazı kişilikler hayatlarını ön plana çıkarmayı seviyorlar nedense.

TATESAL dedi ki...

Canım benim güzel arkadaşım senin sinirlerin bozulmuş güzelim ya...Gerçekten seni çok iyi anlıyorum insanın sıkıntısı olduğunda diğer insanların yaptığı herşey zoruna gidiyor...Mesela babam hastayken bende gece-sabah farketmeden hastanelerdeyken başka insanlar için aaa nasılda yemek yiyorlar,neden gülüyorlar diye sinirleniyordum....Haklısın canım...Hele kendi yaptıklarının dışında eften püften şeyler için yırtınanları bende tasvip etmiyorum...senin yeleği çalan o densiz birde pasajına koymuş inanamıyorum...hemde satış yapacak herkesler o yeleği beğenecek bakalım o aynısını örebilecek mi?
Füsuncum boşver be canım hastalık her insanın başına gelebilir ama bazı insanların imtihanı daha zor oluyor...Rabbim mükafatını verecektir...Sevgiyle öpüyorum seni...

fisunlahersey dedi ki...

elzem : aynen öyle elzemcim o bilmemnesini önplana çıkaranları sevmiyorum ve sevmiycemde,sende çok eskisin blogcuda ve blogspotta,neydi bizim amacımız allasen ????

fisunlahersey dedi ki...

tatesal : canım sevgili tatesalım,bak benim bitanecek arkadaşım,bunun ne yaşadığımız sağlık problemiyle alakası var nede bnim sıkıntımla alakası var,akaşamdan beri dört kişi yorum yazmış postuma bunlardan birinci örgü çantam,ikincisi karabıdıkım,üçüncüsü elzemhobby,dördüncüsü sen,bu sayfaları az çok biliyosundur,herkes adam gibi verdiği emeği paylaşır,vede yemekse tarifini verir( mesela senin sayfanda bir tabak o günkü yemeğin olur onunda tarifi altındadır) örgü yada hobby türü bişeyse anlatır,ve bu insanların hiç birinin sayfasında görmedimki höyt hırsızlık yapma lan diye bi yazı!

aksungur46 dedi ki...

Canım arkadaşım,seni kızdıranlar benide kızdırıyor ama çeşit çeşit insan profili var.boş kafalılar,duyarlı insanlar.dünyadan bi haber kadınlar,hayatın değerini hala anlamamışlar yazmakla bitmez.ben beni seveni sevmesini öğrendim.sevgi verdim sevgi aldım.seni çok seviyorum.o güzel canını boş kafalılarla üzme lütfen.sağlıklı ve güzel günler senin olsun

fisunlahersey dedi ki...

aksungur46 : sevgili aksungurum benim değerli akadaşım herşeyden önce bende seni çok çok seviyorum :)
ayrıca şu satırlarına (çeşit çeşit insan profili var.boş kafalılar,duyarlı insanlar.dünyadan bi haber kadınlar,hayatın değerini hala anlamamışlar ) sonuna kadar katılıyorum