1 Ocak 2011 Cumartesi

işte mutluluk :)

son gecesi 2010,un özene bezene yaptığım ve bi o kadarda yorulduğum hediyelerim ben ve eşim,çıktık akşam üzeri, ablamlarda toplandık.
önce güzel bi yemek yedik,daha sora 18 yaş üstü olanlar alkollü içeceklere geçti,ardacımla petekçiğimde oynayıp duruyolardı,sabaha baş uçlarına yada noel ağaçlarının altına koyucaktımya hediyelerini :)
vallahi ne yalan söyleyim ben heyecanıma yenik düştüm daha saat onda verdim hediyelerini :))))
o yaşadıkları sevinci görmenizi isterdim, en son ne zaman bu kadar içimden gele gele güldüm inanın hatırlamıyorum,onların heyecanına ortak olmak beni o kadar mutlu ettiki anlatamam :)

sarılıp öpüştüler önce yeni yıllarını kutladılar


arda ben petek yerlerde süründük bi ara o kadar heyecanlandıkki kendi yaptığım paketleri açmakta zorlandım :)

paketleri açtığımız anları videoya kayıt etmiş enişte bey

ortada duran pamuk nine ben oluyorum :)))


bakın resimlere o kadar uğraştığıma değmemişmi ?


bi elde ağaçlar bi elde kardan adamlar bütün gece böyle dolaştı petekle arda evde :)

az daha gülsem bademciklerim görüncekmiş valla :S


zaman öyle çabuk geçmişki kimse fark edemedi saati,bi baktık saat 11,30 antalyanın cumhuriyet meydanı ünlüdür yılbaşları hep orada çok eğelnceli olur,ben fi tarihinde bi gitmiştim,eşime kalsa hayatta hiç biyere gitmezde,eniştem ablam gezmecidirler sağolsunlar :)

asla ceket giyemeyen petek hanımımız sokağa çıkınca nasılda üşüdü :)

benim omzumda arda alinin omzunda petek ablamda herzamanki galesizliğiyle son dakikalarda yetiştik yeni yıla yüzlerce insanın arasında sıkış tepiş hoppidi hoppidi müziklerle girdik arda omzumda olmasaydı çekerdim resim
yeni yıla girdik kalabalığın arasından sıyrıldık noel babaları bulduk,peteğe baksanıza gercektende geyikleriyle gelmişte ona hediyeler verecekmiş gibi gönlünü kaptırdı o dakika noel babaya :)))

ve gecenin sonu antalya sokakları ardayla peteğin şarzları bitmiş durumda peteğin yüz ifadesindende anlaşıldığı gibi :))

resimlere aldanmayın antalyada kar falan yok ama meydanda bol bol yapay kar yağdırdılar güzeldi yaaa :))
umuyorumki gelecek yılda hep birlikte ve mutlu oluruz ...

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canısım az önce facede gördüm fotoları bekliyrdum şimdi burdan da yayınlar diye:)))
neşeniz hiç eksilmeden devam etsin.
bayıldım miniklerin halleri canlkarım yaa nasılda öpermiş oyuncağını. sen süpersin canısım süper.

Birileri anlatsın dedi ki...

Kardan adamlar süper, çocuklar ne kadar da mutlu olmuşlar. 2011 yılı senin için tüm güzellikleri beraberinde getirsin canım.

örgüveyemek-gülşence dedi ki...

Kardan adamlar çok güzel olmuş elllerıne saglık 2011 de sana ve sevdıklerıne saglık huzur mutluluk ve bol kazanç diliyorum .sevgıler

ruşyena dedi ki...

2011 in tüm beklentilerinizi karşılaması dileğimle, mutlu yıllar!

aksungur46 dedi ki...

canım kardan adamlara bayıldım o ne şirin şeyler,sen yaparsında süper olmaz mı.sevgilerimi gönderdimmmmm

TATESAL dedi ki...

Aaa şaşırdım karı görünce Antalyada kar var burada yok diye...yapaymış meğer....Fisuncum çok tatlısınız çocuklar sen bayıldım mutluluğunuz daim olsun canımıniçi....beyaz saç sorunu bende de var gençlik alametleri şekerim...