4 Ocak 2011 Salı

pes yani dedirticek dekor fikirleri :))


kuru dallara tutturulmuş bu motifler son derece normal görünüyo,ve ben çok beğendim güzel yani :)










çiçekler ve mumlar sağolsun yapılmıyacak bi dekor yok bu mum ve çiçek ikilisine birde dantel eklenince kavonozlar pek bi şık olmuşlar:)
 



 duvara asılmış olan dekoratif süsü,özellikle,de yumaklı olanı çok sevdim gerçekten güzel düşünülmüş ve farklı olmuş.

 veee enteresan olanlara geldi sıra,ilk gördüğüm zaman ehh çüş yani dedim kendi kendime bakın bakalım siz ne diyceksiniz :)))


  
 kazma kürekle yaptığımız dekorumuz bitti.
şimdi ise yemek kepçesi vs vs mutfakta ne var ne yoksa çıkarın hade dekor yapcaz :))))










 ve kek kalıpları ile neler yapılmış bakın :)))



eskiyen kaşık çatallarınızı atmayın hanımlar,avize yapın :)))



tek tük kalan fincanlarla yapılabilir bence hoş olmuş.



midem kalkmadı dersem yalan olur ama çok enteresan olmuş yaaff,yumurta kabuklarıyla neler yapılmış bakın...








veeee son olarakta,hali vakti yerinde olan bahçeli villarlarda oturanlar için çok hoş bi fikir arkadaşlar,bahçe mobilyalarının rengine uygun yapılırsa çok güzel olur aynen buradaki beyaz gibi.



hepside birbirinden çeşitli ve hoş olmuş gerçektende yapanların emeklerine sağlık,bu dekorları fikirlerini tek tek toplayıp sitesine koyan arkadaşada çok teşekkürler ediyorum :)
ben anasayfasının linkini veriyorum ama bu dekor fikirleri tüm siteye yayılmış durumda,gezin derim ben bütün siteyi,çok eğlenceli çünkü :)

öpüyorum hepinizi canlarım :))



3 yorum:

deniza17 dedi ki...

İlginç tasarımlar. Şu dantelli kavanozlara bayıldım. 8)))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım süperler bunlar bayıldım . yaa böyle görünce içim gidiyor ama şu danteller minnak minnak yıkanacak ütülenecek diye düşündüğüm an bitiyor benim için:)))

mumluklar süper olmuş nefis bir paylaşım öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

el işi maharetlerin her daim harika birde başkalrının yapmış olduğu el işi eserleri bulup çıkarman bu işe nekadar önem verdiğini ne kadar çok zaman harcadığının göstergesi tebrik ediyorum saygı selam